Search This Blog

Monday, October 24, 2011

~surprise!!~

i got a surprise from en.jantung hati semalam..
dia suka wat benda i rasa terharu-maru ni...
ayoyo...
so this is what happened yesterday....

i sent him sms

me: u blik keje kul bp?
him; kul 10 pm kot..npe?
me: owh lewat la ea...igt nak ajak dtg putrajaya...
him: owh yeke...hmm..
(i know bila dia ckp "hmm..."..tandanya xbole la kan..)
me: xpela..len kali la k..nnt blik kja pnt la kan...jauh lak tu nk kena dtg ptrajaya ni...
him: ok...sowi tau yunk..
me: ok je...

End..

then i pon lepak2 je ngn my kazen kt ptrjaya tu..
then..dah pnt blik la coz 2moro my kazen nak keja lak...
so around 10.30 kitorg smpai rumah...
aku pon ber rehat2 tan la kat umah,,,
smbil dok sembang2 kosong ngn housemate kazen aku...
then...my phone berdering...
"eh..My Star yg call.." ( kata hati aku..)

him: hye..watpe?
me; xwatpe..dok rehat2 je..
him: u da mkn ke?
me: dah..mkn byk lg...hehe
him: aik...kt nak diet..(sokmo perli aku bab diet)
me: diet la nih....haha
him: u..cube tgk kt langit...ada bintang bentuk F love R (sweet la konon..haha)
me; eh yeke??jap i tgk...
him: aah betul tgk la...
me: xdapon..tpu la u ni...
him: u da tgk betul lom??
me: dah la...in fact i xnampak 1 bintang pon mlm ni...kat tempat u je kot...
him: betol la...cuba u g kat tepi tgkap umah u...tgk betol2...mst ada...
me: sumpah...i kt tepi tgkap dah ni..
(ok seyes aku rasa cam budak2 plak...haha)
him: yeke...u xnampak ke bntang kt atas?cube u tgk kt bwah plak...mst u nmpak...
(aik...sejak bila lak bintang ada kt bwh lak???...confius2)
me: hah??
him: hehe...i kat bwh umah u ni...cpt la turun
me: eh bila u sampai??(xpcaya apa aku nmpak..huhu...dia ada kt bwh umah smbil tersenyum)
him: br je smpai....sj nak wat surprise...
me: asal xcakap awal2...
him: nama pon surprise kan...
me: aah ea...ok jap i turun..

End

bila turun jumpa dia...

me: u ni kan suka wat keja gila...dah lewat ni...u kan baru blik keja...asal xbalik rehat je kt umah??
(bla...bla...aku membebel kat dia)
him: tadaa....(smbil tgn hulur smtg kt aku)
me: *terkesima
him: ambil la..tanda minta maaf i kat u...i taw i wat u marah smlm...sowi ea syg...
(perghh...terkezut and terkesima aku..)
me: ala u ni....(muka blushing)

aku terima dgn malu2 nye...
actually before smlm aku ada gaduh la ckit ngn dia...
huhu..bsa la kan...tapi xde la aku nak amk seyes pon...
tapi xsngka lak dia sgup dtg jauh2 dr PJ ke ptrajaya..(jauh yg xbp jauh..)
smata2 nak apologize...
huhu...thanks dear...
ni la dia kasi...

u make melt..huhu
tak sangka lak kan...bintang yg dia maksud kan adalah dia..MY STAR (nama dia dlm henset aku)
haha..
u im so sorry too...i know im always hurt u....
sorry ye u...
and thanks also because u always bersama dgn i bila i perlukan seseorang...
i hope i will never lost u...InsyaAllah...

ok..dah2..jiwang plak minah ni...
till then...adiosss...

No comments:

Post a Comment

Di Persimpangan Dilema

Terlalu berat ujian yang diberi....Memilih sesuatu yang amat penting dalam hidup..Walaupon puas memikirnya masih belum bertemu juga jawapan ...