Search This Blog

Wednesday, October 05, 2011

~Sayu~

kenapa SaYu???
tak de pape pon..
sbnarnya aku baru je balik dari dgr Forum bersama Ustaz Rizduan & Catriona Ross..
perghh..seyesly..menusuk jiwa kalbu aku kot...
Catriona mmg best..dia pya pglaman mmg mmbuat aku rasa sgt terharu...
benar2 terasa..Ya Allah...byk nye dosa2 aku..(baru nak sedar ke..huk2)..
Aku br tersedar..
betapa Allah tu syg sgt pada hamba nya...
kita je yg sombong dgn Dia..
kite je buat xtahu yang sememang nye Allah tu Maha Pengasih n Maha Penyayang..
Kite sering lupa untuk bersyukur dgn sgla nikmat yang Dia kurnia kan...
Ya Allah....Ampunkan aku..
bila dikenang2 kan kembali..(wah ayat mau berbunga2...haha)..
terasa aku ni mcm jauh dah ngn Tuhan..
terasa hari makin hari semakin byk dosa yg aku wat...
Ampunkan aku Ya Allah...
hati terasa sayu...
Allah begitu kasih sbnrnya pada hamba2 nye...
hati terasa sayu..
memikirkan segala dosa yg aku dah lakukan...
hati terasa sayu..
memikirkan adakah aku dpt bertemu Allah dgn sebaik2nya...
hati terasa sayu..
mengangumi betapa besar n agung nya sayang dan cinta Allah pada hamba2 nya..
hati terasa sayu...
memikirkan betapa bahagianya orang2 yg dipilih Allah tuk menerima hidayah nye...
hati terasa sayu...
memikirkan esok ada kuiz tapi aku xabis study lagii..hehe(tetiba jek)..
ok lah...nak smbung stady lak...
adios...nex time gua berblog2 lg...
(^_^)V

No comments:

Post a Comment

Di Persimpangan Dilema

Terlalu berat ujian yang diberi....Memilih sesuatu yang amat penting dalam hidup..Walaupon puas memikirnya masih belum bertemu juga jawapan ...