Search This Blog

Thursday, October 20, 2011

~kentut~

Morning...hmm actually this is the thing that cross in my mind just now..
so dengan lajunya aku berblog di pagi yang mulia ini...
depan lain dalam lain??
what is that mean huh??
no lah..tak da pape pon..
aku terpikir jela kan...
kadang kadang kita tengok orang tu...
muka baik je kan...
innocent...
budi perkerti cam bagus...
sopan santun...lembut...and sewaktu dengan nyalah kan...
but suddenly.....
ko dengar camni...
preeettttt.....preettttt...(siap berlagu2 pjg berjela2 kot...)
byk siri lak tu...preetttt...potttt....bohhhttttt.....pomm..(oo ma kau.meletop sudey)
ni hanya tambahan ok..xda kena mgena ngn that kejadian..
hahaha....alamak apa sudah jadi meh...
terkejut aku...
orang itu berlagak seperti tidak ada pape...
tapi telinga aku yang menjadi saksi membuatkan aku tergelak and terkezut...
"biar betul minah ni..kuat kot ko kentut..dah la aku ada sebelah...aish.."
haha..tapi nak wat cana kan mybe tak sempat nak tahan kot..
tapi masalah nya aku selalu je dgr dia wat cam tuh...dia selamba jek..
haa...mybe dia taknak hipokrit kot,,,who knows kan..
takdela kan..aku just terkejut coz xsangka orang seperti dia boleh selamba badak je kentut camtu..
yela..dalam dunia ni sape tak kentut kan...semua orang kentut..
ct nurhaliza kentut...britney spears  pon kentut kan...
cuma mostly people,dorang ni very secretly,silently,carefully release their gas pemedih hidung tu..
yela malu kot tetiba terlepas depan orang ramai..tambah-tambah depan mamat hensem or depan mak mentua kan...ayoyo..mau reject terus..takde adap!!haha
tapi takpela kan..kadang2 benda tu xjangka...
ingat tak bunyi kuat tapi..tetiba je...amek kaw..1 alam bergema...haha..
itukan gas2 yang patut di buang oleh badan kita so kena la buang kan...
nanti skit plak kan...huhu
anyway..kita hanya lah manusia biasa...bisa melakukan kesilapan(kentut kuat)..
(tetiba je kan..whatever!!)

im just sharing ok..not mengutuk sape2...
till then..adioss..
Have a good day to me...(^_^)V
hal luar biasa pada yg mendengarnya...haha

DILARANG KENTUT DI TEMPAT AWAM...TERIMA KASIH


p/s: aku pon pernah camtu gak...malu beb...huhu

No comments:

Post a Comment

Di Persimpangan Dilema

Terlalu berat ujian yang diberi....Memilih sesuatu yang amat penting dalam hidup..Walaupon puas memikirnya masih belum bertemu juga jawapan ...