Search This Blog

Monday, April 16, 2012

Panorama Hill

si paah call..."woi ko gi tak panorama?"
aku: aku gi..npe?
si paah: jomla...dorang da tgu...
aku: kul bp skrg?
si paah: 4.30am dah kot..
aku: what???aku tak mandi lagi weh...
si paah: ha cepat2...

apalagi terkedek2(sj wat drama ckit) aku berlari ke toilet nak basuh muka,mandi bagai...gile lah macam mana bole tak sedar...yela akak ketua a.k.a kak long ruby suruh kumpul 4.15 and 4.30 gerak..tapi aku???4.30 baru bangun...mampuih kena marah ni...pi bilik dodi tengok dia pon xbangun...adoi...gerak punya gerak..bangun la jugak si minah ni...
hmm...dh siap suma dalam kul5 jugak la baru bertolak...oh sorry girls,my mistake..huhu
so bila solat subuh kat sg.lembing tu...maka bermula perjalanan kitorang...
perghh....baru 3minit pertama dah semput....gila lah...almaklumlah badan tak fit pastu gatai nak panjat bukit yang tinggi tak henggat...on the way nak sampai puncak mau 10 kali aku berhenti...dalam hati dok ckp "tula cari penyakit,orang tido sedap2, hg gatai nak naik tgk sunrise"...ah peduli kan...tak kira alang-alang penyeluk perkasam,biar sampai ke pangkal lengan....hahaha...motivasi di pagi hari..oh bila dah sampai puncak je...automatik penat letih lelah suma terus hilang...sebab hati ku ini tidak sabar2 mahu melihat sang matahari bangun pagi...erkk?hentam saja la albu...so malas nak cakap banyak...moh kite layan je pic yg ada...layannnnn....



Ya Allah...cantik tak si matahari ini??
muka lega selepas semput2...muhahahaha

dod tgk mn??

sangat la cantik view balakang tu kan??

muka riang ria bakal2 scientist...amin

with kak long kite

ni la paah..tukang kejut aku...hehehe

say...goodbye semua...

ok done..!!!

adiosss...



No comments:

Post a Comment

Di Persimpangan Dilema

Terlalu berat ujian yang diberi....Memilih sesuatu yang amat penting dalam hidup..Walaupon puas memikirnya masih belum bertemu juga jawapan ...