Search This Blog

Monday, December 12, 2011

~Geram..TensiOn...punya Pasal~

Argghhhhhhhh...
ok aku dah btukar jadi hijau..
jadi hijau...Miss Hulk...haha..
yela hati tgh dibakar2 dgn bara api yang sengaja di bara2 kan..
mana tak nye...aku punya semangat nak balik uia tetiba bas plak boleh cancel...
dah la cakap masa aku dah sampai kaunter..
stupido punya juru kaunter...
boleh plak buat alasan yang tak masuk akal...
stupidoooooooooooooo.....boleh tak nak ckp dia(si jual tiket tu) bengap bin bongok???
yela..dah menyusahkan aku dan abg aku...
dahla abg aku balik jauh2 semata2 nak hantar aku..
alih2 bas leh cancel...
suka hati mak bapak nenek moyang dorang je kan....
masuk ni dah 2 kali jadi camni...
so from now i will never ever beli kat that KAUNTER yang cam ape tu...
TAK AKAN!!!
 biar jauh aku beli tiket tapi puas hati kan...
ni beli yang dekat pon menyusahkan orang....
tadi nasib aku masih ada tahap kesabaran yg agak tinggi,
kalo tak muka penjual tiket tu memang dah  kena penampar sulong aku..
(huii..ganeih eh zeera ni..)
eh mst la panas...kalo boleh aku nak je bako kaunter tu..
haha...
so ape lagi dah bas cancel aku dgn sedeyh and hati yang lara xdpt balik uia..
mengangkat la beg semula balik rumah...
uia...esok aku balik ye...huhu.
so disebabkan aku tension bangat..
maka dengan semangat nye aku terus balik buat kek tuk birthday anak buah aku.
esok ye birthday dia...
hmm...ada hikmah gak xdpt balik uia kan,leh sambut birthday anak buah aku sama2..
yeay!!
(12/12 ..happy birthday Syahmi!!)
Maksu ucapkan kamu berjaya di dunia dan di akhirat...Amin..
oh ye...Bukan satu ok...aku buat 3 biji..
hahaha...semangat X?apa yang ada kat dapur semua aku buat..
janji dapat gak lepas tension and marah kan...
hahaha...
so.....

tadaa....this my 1st kek..
~Moist kek Chocolate~


owh..abaikan background dapur kat blkg ye..lom smpat kemas..
masak je kek terus snap..hahaha
kek ni aku masak dua biji...knp?
sebab dorang cakap sedap sangat..
tak cukup katenye kalo satu je....
hahaha....
(psst....muka mesti ceria n kena senyum bila masak baru la sedap makanan tu...see2 my face...ceriakan sedangkan dalam hati tgh panas membara...haha)

oklah now lets see...

next...

 tada....
my second kek (tapi yang ke3 la kan...)



nama kek ni ialah...

 ~marble puding cake~

yang ni taktau sedap ke tak...
first time try...
tapi kan...
dorang cakap camni tau...
"eh zeera...lepas ni dah boleh buka kedai kek la..."

alamak...yeke?i bukan xnak..
i takut nanti kedai kek yang lain tutup je..
(huh...belagak...hahaha)



owh lupa..nak ucapkan terima kasih kat si budak kecik ni...
diala pembantu setia aku...
tukang amek itu ini dia la...
hahaha...
kenalkan ni la Ayu Sorfyna..
(anak buah paling comey)
owh ye mak si Ayu(my sister) ni pon bantu gak ye...
thanks dear !!

owh ye..nak tau rahsia kek sedap??
Rahsia kek sedap adalah disebabkan
kek-kek tersebut dibuat oleh
 jelitawan2 yang sediakala comey
a.k.a.
Ruzira & Ayu Sorfyna

haha....

Ok lah..hati pon dah sejuk...
so mari kita beribadah...
aik??
tido lah...
tido pon satu ibadah tau..
hehe...
till then...adiossss...



P/s: nak rasa ke? jemputla ke uia...hehe(^_^)



No comments:

Post a Comment

Di Persimpangan Dilema

Terlalu berat ujian yang diberi....Memilih sesuatu yang amat penting dalam hidup..Walaupon puas memikirnya masih belum bertemu juga jawapan ...